olvasni a nagyanyám tanított
mert a telefonkönyvben minden betű megvan
és minden ember és minden utca
tehát az egész világ az enyém lehetett
(egyszerre voltam kárpitos, rendőr, fazekas és bohóc
budapesten laktam és nagyszalontán
szajkóztam: zrínyi utca hét szám)
pedig még nem értettem mást
csak hogy a kávé miért mindig éppen túl meleg
és miért ugrunk át időnként ismerősnek tűnő neveket
(nagyanyám azt mondta, nem sír
csak néha túl nehéz a fátyol)

talán még mindig az enyém minden
csak már kikoptattam az ujjaimmal a betűket, vagy nem tudom

Megjegyzések

Beaune üzenete…
Nagyon tetszik!:)
SineMorbo üzenete…
Különleges. (olyan jók ezek az ihletett pillanataid)
feketesára üzenete…
az a "tehát" a negyedik sorban nekem furcsa benne, de hát ki vagyok én ahhoz, hogy ezt objektíven is kijelentsem. hagyom is így, szubjektíven.:)
főleg az ötödik sortól kezdve határozottan tetszik:) nagyon szívesen olvasnék többet tőled.
Esty üzenete…
Nem sokat olvastam még tőled, de ez nagyon tetszik :)
pável üzenete…
nem, etet minket.
ez egy Háy-vers lesz :P

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo