szerencsére nincs időm sírógörcsöt kapni életem első bukott vizsgája után, és szerencsére előrelátóan vettem magamnak kakaót. (annyira izgultam a vizsgán, hogy véletlenül leszakítottam a NaNe-s kulcstartóm.) csupa endorfin az élet. aztán Molieren egy csomó szó csak latinul jutott eszembe, de ilyen alapdolgok pl, hogy most (nunc), vagy hogy hallani (audio, audire, audivi, auditum).

meg ma az a szó is eszembe jutott, teljesen magamtól, hogy a földim, amikor szembejött az egyetem előtt egy srác a faluból. ez valami betegség előjele lehet, ennél modorosabb szó kevés van.

Megjegyzések

Macsek üzenete…
A földi szép szó. A latin meg igazán nem számít. Azt magolni kell, az meg, ha valaki be tud magolni annyi hajlítgatást, hát az nem az ész meg a logika jele.
Légy büszke inkább a logikus gondolkodásra és a jó felfogóképességedre meg a szépérzékedre, ezek sokkal értékesebb dolgok :)
pável üzenete…
maf, most kivételesen nincs igazad :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo