még ilyet, hogy kidugom az orrom a kollégiumból, erre kilyukadt az első kereke a Szputnyikcsodának, a hátsó villogóm meg leesett és darabokra tört, de azért jó volt ez a társasjátékozós este a Csendesben, még így is, hogy haza kellett tolnom a biciklit, de legalább kiszellőzött addig a tüdőm, és meg tudtam vele beszélni, hogy hékás, nem éri ilyen befulladósat játszani már másfél hónapja, azonnal kapja össze magát, mert én akkor is oda megyek, ahova a kedvem tartja, ha neki nem tetszik, hogy például dohányoznak körülöttem, mert bibibí, van nálam asztmapipa, rajtam nem fog ki. szerintem megértette, de lehet, hogy lassan vissza kéne menni pulmonológiára kontrollra, hogy egészen tudatosítsam benne.

Megjegyzések

matteo üzenete…
ajjaj, ezért is bocs: természetesen, ha ezt tudjuk, nem gyújtunk rá a jelenlétedben, ne haragudj.
"óvja, védje a környezetét, ha már magát nem is!"
maifosz üzenete…
na, nem várom el, hogy ne dohányozzanak körülöttem nyilvános helyen.

(majd egyszer beugorhatsz, ha erre jársz.)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo