a nap tapasztalata, hogy bringát szerelni nagyon menő és izgalmas dolog. én például úgy is egészen maszatos lettem, hogy csak néztem, ahogy M, aki megszerelte nekem, kiszedte a hatalmas vasszöget a külsőből, kalapáccsal kiverte a kereket a helyéről, meg egyéb szuper dolgokat csinált vele (még a vadiúj lámpámat is felrakta). nagyon-nagyon-nagyon köszi neki!
mondjuk ha nem lenne, aki megcsinálja helyettem segít, biztosan (talán) menne egyedül is, ezért legalább rosszul érzem magam. például amikor azon múlt, hogy kapok-e a városba biciklit a nagyanyámtól, hogy össze tudok-e magamnak rakni egyet, akkor a Szputnyikot én szereltem össze teljesen egyedül. mondjuk akkor még nem ilyen vad, éjfekete táltos volt, hanem egy aranyszínű gebe. de csak parazsat evett, semmi mást. (bocsi Nap, kicsit kölcsönvettem a bicikli = ló metaforát, de nem tartom meg, becsszó.)

Megjegyzések

Nap üzenete…
bringaszerés és metafora kölcsönvevés like.
likehiány notlike :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo