a nap tapasztalata, hogy képes vagyok annyira ügyesen rétegesen öltözködni, hogy ne fázzak a bringán, és örüljek annak, ahogy a szempillámra hullanak a hópelyhek. csudijó.

Megjegyzések

Zs üzenete…
Váá... képes voltál ilyen hidegben is biciklizni? Minden elismerésem :)
Nap üzenete…
igeeeeeen énis jólfelöltözve bringáztam ma és ooolyan szippiszuppi érzés volt kéthét után végre :)
maifosz üzenete…
@Zs: dehát olyan csodaszép idő volt :) meg már négy napja nem tekertem, hiányzott. ha az ember eléggé felöltözik, nincs hideg :) (rájöttem, hogy lehet kesztyűt is húzni, sokat dobott a komfortérzetemen.)
pável üzenete…
nekem is vmi csoda bicajozókat látni a fagyban...
rozi üzenete…
fagyban bringázni menő ;)
ndavid42 üzenete…
Az bizony. Hétvégén mentem egy nagy kört én is a mínuszokban (meg tegnap a friss hóban), jó volt :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo