Non cuivis lectori placebo,
Lector non mihi quisque placet.

Megjegyzések

azadmiral üzenete…
szép a latin
maifosz üzenete…
Nem fogok minden olvasónak tetszeni,
Nekem se tetszik minden olvasó.

Tényleg szép, szeretem.
azadmiral üzenete…
tudom mit jelent :-)

tanulnék én is szívesen latint
maifosz üzenete…
Sokat gondolkodtam, hogy sznobság-e latinul idézni anélkül, hogy kiírnám a jelentést is, és arra jutottam, hogy igen (de nem bánom), de nehogy azért diszlájkolja itt nekem valaki, mert nem érti. :)

Én csak addig szerettem latinul tanulni, amíg nem volt kötelező, és nem kellett belőle minden héten dolgozatot írni meg vizsgázni, így azért nem olyan jó.
(A Holt költők társaságában azért az angol anyanyelvűek latin kiejtése vicces.)
Macsek üzenete…
Nem is igaz, nem sznobság, énnekem is latin most a kiírásom, pedig nem tanulok, és nem is tudok latinul, attól függetlenül a sentetiae európai kultúránk szerves része, rengeteg műbe bele van építve latin idézet, nekem ne mondja senkise Poe-ra hogy sznob. (itt most mondhattam volna másik 20 kedvencemet, de poe novelláit még a ponyvához közelinek is szokták mondani...)
Meg mellesleg ha valaki nem érti google kidobja kedvenc ó-szelencénket és ott van :)

Számomra az csak ilyen intertextusokban létezik a latin. Úgy, mint az idézetek nyelvét, szeretem. Én like-oltam
Limon üzenete…
Ritkán kommentelek akárhova, de most azért megjegyezném, hogy szerintem a like-dislike gomb nem annyira jó ötlet. Ez a "rengeteg" rosszindulatú dislike a teljesen ártalmatlan bejegyzéseknél elkeserítő :(

(gondolom erre a bejegyzésre is nyomnának vagy 10 dislike-ot.)
maifosz üzenete…
@Limon: a like-dislike nem nekem szól (nem ez alapján mérem a bejegyzéseim értékét), hadd játsszon vele, akinek jól esik. én meg sem szoktam visszamenőleg nézni, hogy hol mi mennyi, szóval tényleg nem számít, csak nyomkodásiból van ott.
alterego üzenete…
Jó sok ideje keresem, de én még nem láttam ezeket a gombokat. Esetleg félreértek valamit? :D
h üzenete…
nekem tetszik a like meg a dislike gomb, hol ezt nyomom, hol azt.
maifosz üzenete…
@h: gondoltam :) azért van, nyomkodhatod :)
Nap üzenete…
én szoktam dislikeot nyomni: nálam az azt jelenti, hogy mú.
lájkot is szoktam ám ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo