álltam a szemerkélő esőben a szürkületben valahol budán, minden magányos volt és csüggedt, azon gondolkodtam, hogy hova kerül a boldogságunk, ha meghalunk, jöttem haza a szemerkélő esőben a busztól, már itt, a faluban, minden sötét volt, biztonságos és csöndes, és előre örültem, hogy megsimogathatom majd a macskám.

Megjegyzések

feketesára üzenete…
(definíciós kérdés: mire mondhatjuk, hogy az már boldogság?)
h üzenete…
ha érzed hogy boldog vagy, az boldogság.


amúgy minden érzésedet definiálni szoktad (vagy késztetést érezni, hogy definiáld)?
feketesára üzenete…
nem, sőt inkább az érdekel, hogy az emberek mire használják a szavakat. a boldogság számomra speciel egy eléggé megfoghatatlan dolog, nem azért, mert nem szoktam jól érezni magamat, hanem mert sokféleképpen használják.

elemezni viszont szoktam őket.
méh üzenete…
Lehet találkoztam Nagymamámmal, aki az mondta, maradjak még.
Tehát ha ez hké volt, akkor itt lehet jobb, mint ott.
De lehet csak a sokk, meg az altatás hatása volt ez az élmény.
valamimanócska üzenete…
Legfiatalabb vagyok a kórházban, és úgy tűnik a legkevésbé félek a haláltól (azok közül akikkel beszéltem erről ott).

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo