az emberiség alapvetően két nagy csoportra osztható: azokra, akik zuhanyzás előtt, és azokra, akik zuhanyzás után mosnak fogat.

(lehetne például úgy is, hogy azokra, akik használnak fogmosó poharat, és azokra, akik nem, de az előbbi csoport képviselői jelentős kisebbségben vannak sajnos, ezért ez nem volna igazságos.)

Megjegyzések

h üzenete…
én néha zuhanyzás közben mosok fogat
ndavid42 üzenete…
Rakj ki egy szavazást az oldalsávba, aztán kiderül az igazság.
Névtelen üzenete…
és akik nem zuhanyoznak - hanem kádban fürdenek?
maifosz üzenete…
dávid: szerintem ennyire nem hangsúlyos a kérdés :)
névtelen: az hasonló kérdéseket vet fel.
Macsek üzenete…
Ez egy rossz beosztás. én hol itt, hol ott mosok fogak, ellenben szobatársam mindig fürdés közben mos. Viszont mindkét szobatársamnak van pohara, nekem pedig nincs, és ez egy világos elkülönítés, mert nem hol nincs, hol van, hanem egyértelműen nincs, nekik meg egyértelműen van (najó, amikor eltörött, akkor nem volt, de aztán lett másik)
maifosz üzenete…
nohát, itt a lányok között szerintem csak én használok, legalábbis rajtam kívül még senki mást nem láttam fogmosópohárral fogat mosni. (az enyémen tarkabarka halacskák vannak.) mondjuk azért nem zuhanyoznak olyan sokan hajnali egy és két óra között, ezért csupán egy szűk keresztmetszet fogmosási szokásait ismerhetem.
Unknown üzenete…
húú, nem is ismerek senkit, aki fürdés előtt mos fogat. vagy nem tudom róla, de ezentúl figyelni fogom
valamimanócska üzenete…
én közben szoktam
de előtte is utána is
Lujó üzenete…
Ez téll egy érdekes kérdés. Én mindig előtte mosok fogat, és van fogmosópoharam is:) És szerintem egy jó fogmosópohár fontos is, ahova tehetem, magammal viszem.
zazálea üzenete…
És aki közben mos? :o)))
(mint én)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo