pici, fehér, pirosszemű patkánya volt a hajléktalan bácsinak a nyugatinál, ez hirtelen felülbírálta azt, hogy nem szoktam pénzt adni. gyorsan tűnjön el az utakról a hó, nem bírom a villamost. hozhattam volna otthonról ebédet, ha egy kicsit előrelátóbb vagyok, valóban.

Megjegyzések

pável üzenete…
ha kirugnak, nekem csigám lesz :)
Névtelen üzenete…
Uzsonnának hívták a patkányt?
Outlier üzenete…
En ma egy olyat lattam, akinek az volt a kartonjara irva: "Italra kell.". Na, en meg ilyenkor szoktam meginogni.
feketesára üzenete…
Egyszer láttam egy olyan élőszobrot, ahol a bácsi egy vécén ült, kinn a sétálóutca közepén, újságot olvasott, előtte meg kartondoboz "papírra gyűjtök" felirattal. :)
alterego üzenete…
Azzal a bácsival már én is találkoztam :D.
bori üzenete…
Igen, az a bácsi nagyon jól nyomja, amikor előkapta a patkányt a hóna alól, kis híján megállt a szívem. Amúgy Zsuzsanna, nem? :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo