Alice 3D (Tim Burton)

[SPOILER! A hajtás után a történet végkifejlete is olvasható.] (Sajnos nem tudok és nem is akarok filmkritikát írni, ezek csak benyomások.)


Az valami oltári klassz, hogy elkapod a fejed, el ne találjon egy zongora vagy egy kard vagy egy ilyesmi, meg mindenki egyszerre nyújtja ki a kezét, hátha beleesik egy falevél, de az kevésbé szuper, hogy ha fél centivel megmozdítanád a fejed, már homályos az egész, egyszerűen végig borzasztóan kellett koncentrálnom, hogy lássak, és amíg próbáltam úgy forgatni a fejem, hogy élesek legyenek Alice körvonalai, el is ment a film. Jó lesz majd ez a 3D egyszer minden bizonnyal, de egyelőre nem értem, mi benne a pláne.
Ez volt a technika. Többi.
Szóval szerintem elképesztően sok mindent ki lehetett volna hozni ebből a filmből, egy szürreális ámokfutást fehér nyulakkal és teáscsészékkel, akár az eredeti disney filmet leforgatva hiperszuper technikával, erre kaptunk egy lapos tanmesét közepesen érdekes látványvilággal (jó, a kártyahadsereg zseniális, a macska is, a virágok is, a színészek nagyon profin játszanak), aminek a végén Alice lecsapja (!) egy sárkánygyík (!) fejét. Mivan.
Ha nem az eredeti történet szempontjából közelítjük meg a dolgot, hanem önmagában, akkor is túl egyszerű, túl egyenes, túl semmilyen.
Egyszer mindenképpen nézhető, de én csalódtam.

Megjegyzések

dsarosi üzenete…
az avatar 3d se különb. az ráadásul lopott anyag.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo