gyermekvasút nyomában

ma azt mondták a gimis barátaim, hogy ne bölcsészkedjek ennyit, hanem írjam le a dolgokat, amik történnek velem, mert az sokkal menőbb, mint a nyafogás, ezért elmesélem, hogy ma elmentünk kirándulni erchegyiával, Sisszyvel és paniadammal, mint már néhányszor (három link), csudijó volt, a kis-hárshegyen például megint felmentem a csigacsavart kilátóra, amiről ugye nem merek lejönni (olyan vagyok, mint a kismacskák, felfele bárhova, lefele necces), és nyüszítve kapaszkodtam a lécekbe. meg minden csupa-csupa-csupa sár volt, de elesni nem olyan ciki, így legalább sikíthattam közben, szokás szerint, paniadam meg kinevethetett, szokás szerint. az a nagy helyzet, hogy egyre lassabban teljesítjük ezt a túrát, nem is értem, mi van velünk.
most minden bizsergős, sáros és cukros teás.

Megjegyzések

Kurucz István üzenete…
Egyetértek. :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo