ki vagyok én, hogy megmondhassam, hogy a japán aogu 'legyez, tüzet szít' és a magyar evez szavak között az égvilágon semmi kapcsolat sincs. (szerintem.) nagyon szórakoztató cáfolatokat olvasok egyébként, de nekem sajnos órán a rokonságot vallók érveit kellene vázolnom.

Megjegyzések

h üzenete…
kamuzni tanulni kell órán?
h üzenete…
de tényleg van rokonság a 2 szó között?
maifosz üzenete…
Ki tudja. Szerintem nincs. Az órán majd azt mondom, hogy a szakirodalom szerint van, szerintem nincs.
h üzenete…
a szakirodalom szerint miért van? max annyi h mind a kettőben vannak beűk, és emberek használják mind a 2-t
h üzenete…
ja, meg azt szeretem, mikor a kétféle szakirodalom van (vagy több), az egyik ezt mondja, a másik, meg azt. ( a tanár meg épp az ellenkezőjét vallja, amit a másik...) ilyenkor meg úgy érzem minek a tudás, az a lényeg hogyan érvel valaki, hogy tud kommunikálni.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo