kis madárhatározó

ami károg, és sok van belőle a koliban, a kéményen és a tetőkön is, az a varjú. a gimiben az udvaron baglyok voltak, itt igazi bagoly nincs, csak kőbaglyok az Eötvös Kollégium felirat mellett. a bagoly hangzóhiányos változatú névszótő, a sárgarigó pedig nem is rigó, hanem veréb, ezért írjuk egybe, míg a fekete rigót külön. amit Németországban láttam először, az a szarka, a hollóról csak azt tudom, hogy van valami afférja a rókával meg a sajttal. a fecske meg a kacsa meg a lúd, a lúdtól mondjuk félek, amikor kicsi voltam, megkergetett egy gúnár. gőgös. gedeon. zöld fuszulyka, mérges pulyka? japán kakasok és koreai zenélő szobrok. nagyon fáj a fejem.

Megjegyzések

Kurucz István üzenete…
A feketerigót tényleg külön?
Nekem az nagyon is egyben van. :)
Macsek üzenete…
Hát a prototipikus galambot, amiről minden szófajtanon szó van, hogy hagyhattad ki?
A holló meg egyre fent ül...
Outlier üzenete…
A varju nem karos. Nincs karos, max az ember.
maifosz üzenete…
Nem káros, károg. Szeretem a varjakat.
Outlier üzenete…
lol Ezt csunyan beneztem. :)
dsarosi üzenete…
és a németeknél Kleine Scheiße? :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo