a legkisebb öcsém lenénizett, jó lenne kicsit gyakrabban látni. [ez a mondat a családi cenzúra áldozatául esett.]
nagyon aktív napom volt egyébként, rizikóztunk négy kistesómmal (és próbáltuk távol tartani a táblától az ötödiket meg a kutyát), nagyon abszurd volt, B., ha valaki megtámad, szórd le csillámporral! Odaadom Közép-Európát azért a rózsaszín csapért!, kiszedtük a varratokat egy macska hasából, sütöttünk tortát meg palacsintát meg rakott krumplit, megvarrtam a nadrágom, megmentettem a cipőm, mielőtt belepisilt volna a kutyus, aztán a végén még elvittem a B-t moziba, mert szülinapos, és hát ott plázameleg volt és ilyesmi. hazafelé elaludtam a metrón a keletitől a Battyhány térig, aztán a villamoson is bóbiskoltam, hátmivanitt. család.

Megjegyzések

Márton Körtesi üzenete…
haza=koli? biztos, hogy akarod ezt a kifejezést?
maifosz üzenete…
Talán. Mi számít otthonnak.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo