a legrosszabb jelek szerint két sapkát, két sálat és két pár kesztyűt hagytam el télen (még reménykedek, hogy valami csak otthon van), azt akarom, hogy azonnal tűnjön el a hó a háztetőkről. abrakadabra, csiribúcsiribá, igen, csak úgy egyszerűen zummbele.

(elég, ha az illetőnek égszínkék pizsamája és szalmasárga haja van, mondja a kedvenc hangom, Rudolf Péter. a könyvben fekete, mit számít. néhány napja azt álmodtam, hogy a kétbalkezesben van a válasz a nagy kérdéseimre. remélem, nem ez az: "Szedd az irhádat, és menekülj! Itt nincs mese. Se varázslat. Se csoda. Se semmi. (...) Ne késlekedj. Ha maradsz, megesz a penész, elemészt az unalom. Menekülj, amíg nem késő.")

Megjegyzések

Márton Körtesi üzenete…
nem, a válasz mindenre "dobol a kobold, tűnik a tündér, hol a törpe, hangjáték!"
Márton Körtesi üzenete…
illetve dehogy hangjáték, ezt kapom, ha a bátyám blogjáról puskázok.

http://bergengocia.net/kacat/varazslo.mp3
maifosz üzenete…
(forgószél! mondom, forgószél!)
Macsek üzenete…
Én három db kesztyűt (a másik felük mindig megmaradt) egy sálat és egy sapkát vesztettem el.
A kétbalkezesben van éppen a válasz, hiszen most minden pontosan úgy látszhat, ahogy (idézet), de a történet folytatását te is tudod...
Dácska üzenete…
Rég olvastam, de tanulságos.
Néha nagyon tükör.

A kesztyű-sapka mizériáról én az első elhagyott kesztyűmnél letettem. (Úgy, hatodikos lehettem. )
Azóta évente egyszer ha sapkát húzok, nem egészséges, de legalább gazdaságos. ^^

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo