ma láttam rendőrmotorokat a Kálvinon, pont olyanok voltak, mint amilyen az öcséimnek van otthon játékból, nagyon menő. előtte volt egy órám, amin országvárosoztunk a jobbomon ülő lánnyal, amíg a tőlem kettővel balra ülő fiú óriási falloszokat rajzolt a füzetébe, tehát rendkívül érdekfeszítő volt. nagyon szeretek az ország legjobb egyetemének legjobb karára (HVG) járni. most már ideje lenne eldöntenem, elhiszem-e, hogy Zrínyi öngyilkosságra kényszerítette (tehát voltaképpen megölte) a feleségét. meg Macsekkal is találkoztam, aki elvitt egy mesebeli boltba, ahol olcsó a marcipán, szuperszuper ez a napsütéses, tavaszi nap. (és izomlázam sincs a tegnapi kirándulás miatt, nem is gondoltam volna, hogy nem lesz, de azért mégsem bicikliztem ma, mert amikor elcsúsztam, meghúzódott egy picit a bokám. de az is lehet, hogy csak simán kényelmessé tesz, ha van bérletem.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo