a gimi iránt érzett hamis nosztalgia a távolsággal egyenesen arányosan csökkent, a kapun például már alig akartam belépni, és fura kis szorítást éreztem a gyomromban, amikor be kellett menni a tizenkettedikesekhez kérdőívezni (pedig ez igazán nem nagy izé, hogy én odaadom, ők meg kitöltik). aztán egészen elvesztem a városban, pedig ki akar oda menni, ahol ilyen sok szavazatot kaphat egy ilyen rossz polgármester (vélemény! vélemény! vélemény!). valami jó mégis volt benne valahogy, valami tékozlófiúsan otthonos.

(vasárnap este meg otthon:
Bb: anyu, miért olvasod a zsófi blogját, amikor ott ül a szomszéd szobában?
Anyu: ez így olyan izgalmas.)

Megjegyzések

rendszergarázda üzenete…
És engem néznek hülyének, ha vki olyannal kommunikálok online, akivel egy teremben vagyok...
Névtelen üzenete…
sztem az nem gáz egyáltalán, én is szoktam

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo