jegyezd meg lányom, egy férfi inkább legyen unalmas, mint veszélyes, mondta ma az anyukám, de ezzel sajnos csak húsz év múlva érthetek egyet. egyébként nagyon vicces dolgokat csináltunk, miután hazajöttem apukáméktól (bár ott is azért), például festettünk tojást, diktafonra mondtam egy Benedek Elek mesét, kicsit csináltam tortát, és figyeltem, hogy szalad ki az ujjaim közül az idő.
egyébként meg ilyesmiken gondolkodtam, hogy ha fiú lennék, szívesen járnék-e olyan lánnyal, aki tud villanykapcsolót szerelni (minden lány tud egyébként, csak nem tudják, hogy tudnak, mert az elnyomó férfitársadalom elhiteti velük, hogy erre csak a férfiak képesek), és arra jutottam, hogy igen, de csak ha tud tiramisut is csinálni.

Megjegyzések

pável üzenete…
egyszer mindenki tud vilalnyz szerelni...
pável üzenete…
villanyt
na
Noémi üzenete…
Majd ha a férfiak szülnek gyereket, akkor elgondolkozom azon, hogy a "férfimunkákat" meg tudják-e csinálni a nők, és hogy ennek mi köze az elnyomó férfitársadalomhoz.
pável üzenete…
20 éva a mama is az ellenkezőjét mondta vón'...
Kurucz István üzenete…
Tudok villanyt és tiramisut, viszont megúsztad, meg foglalt vagyok. :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo