nyolcadik hónapja lakom kollégiumban, de csak ma este indultam el lefelé a lejtőn, amikor megettem a szobatársam banános krémtúróját, amivel már napok óta szemezek. mire visszajön, úgyis pótlom.
(de csak azért, mert megint félig nyers maradt a krumpli, amit főztem, és emiatt teljesen elkeseredtem. most már egyre több mindent megeszek, de a félig nyers krumpli még mindig nem tartozik közéjük. egyébként minden nyers marad, amit főzök, nincs nekem ehhez türelmem.)

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
szerintem kegyetlenség a szobatársak részéről, ha finom dolgokat hagynak szem előtt:)
Macsek üzenete…
Én nem eszek a koliban, nem merek főzni, ha lehet, akkor inkább ottse vagyok, remélem, jövőre csak jobb lesz :S
Bogas üzenete…
A nyers krumpli finom és egészséges. Mint a zöldségek általában nyersen.
mosolytó üzenete…
Sima ügy... rakd vissza főni. Én nem szoktam megenni szobatársak dolgait, de nekem tűnt már el csokim, illetve a megkezdett helyett egy ugyanolyan teljes táblát találtam már a polcomon...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo