voltam ma Esztergomban, hogy ruhákra költsem az ösztöndíjam, ilyenkor mindig kisétálok a Kis-Duna-partra, megnézni, milyen szépen épülnek a szállodák. annyira meg tudnám szeretni ezt a várost, ha nem lenne olyan, amilyen. (ha nem lenne azzal teleplakátolva, akivel.)
(amikor épp a hatodik szoknyát próbáltam fel, bemondták a rádióban, hogy feloszlik a kispál*, gondoltam, hogy ez egy jel, és megvettem, ami éppen rajtam volt. pedig nem is fogok tudni benne biciklizni.)

* mondjuk ez annyira nem ráz meg, szerintem éppen ideje, kicsit kiégettnek tűntek az utóbbi pár évben. a Szigeten játszottak új számot, de az valami botrányosan rossz volt. szóval csináljon csak a Lovasi menő Kiscsillag-számokat, légyszíves.

Megjegyzések

dsarosi üzenete…
gyere abban kispál búcsúkoncertre :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo