ha attól az apróságtól eltekintünk, hogy mennyire köhögök, és én ezt már milyen végtelenül unom (meg a környezetem is), ez egy szuper nap volt. például elkezdtem tanulni szófajtanra (és már a 24. oldalon megcáfoltam a Magyar Grammatikát, nem lesz ez így jó, de szerintem a bicikli nem morféma), meg játszottunk az interaktív szökőkúttal a Kossuth téren (rajtam kívül mindenki borzasztóan vizes lett, én viszont most vigyázok magamra, hogy meggyógyuljak), aztán még leslattyogtam öt szintet itt a Collegiumban filmezni. (az elején arra gondoltam, hogy ez a srác túl sok Jack Londont olvasott gyerekkorában, aztán arra, hogy olyan nincs, én rengeteg Jack Londont olvastam gyerekkoromban, mégsem akarok kimenni Alaszkába egyedül, illetve akarok, de nem megyek. szóval tetszett ez a film, na. bár én szeretem az utazós filmeket.)
most viszont rendet kell rakni, mielőtt hazajönnek a szobatársaim.

Megjegyzések

rendszergarázda üzenete…
Estikében Filmezni jóó. Nem igazi mozi, de itthon vagy, van nagy kép, értelmes hang, kényelem, és azt viszel be, amit akarsz, akkor állítod meg a filmet, amikor akarod...
Müzli üzenete…
Csak nem Út a vadonba?
maifosz üzenete…
azbizony.
R üzenete…
Itthon? Hát...
rendszergarázda üzenete…
Nem kell elmenni miatta épületen kívülre.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo