lefeküdtem aludni tízkor, ahogy jó kislányhoz illik, de egy óra múlva simán magamtól felébredtem, és azóta is csak bolyongok. például megírtam az egész heti beosztandó angolleckém egyszerre, adtam dsarosinak testápolót, ha már így meglátogatott (de sajnos nem igazán tudtunk beszélgetni), feltörtem egy honlapot, és ilyesmi.
én leszek a collegium bölcsészinformatikus köhögőszelleme.

Megjegyzések

rendszergarázda üzenete…
Ha lefekszem aludni, majd 1-2 órán belül felébredek, akkor végtelenül kómás vagyok, mindenre alkalmatlan, 3 órát minimum kell aludnom ahhoz, hogy ne rontsak a helyzeten...
Kurucz István üzenete…
Milyen honlapot? :)
h üzenete…
és hogy?
maifosz üzenete…
(igazából én nem tudom, csak odadugta a rendszergazdi az orrom elé, hogy ezt még egy bölcsész is fel tudja törni. és valóban.)
h üzenete…
küld át h melyik az az oildal, még sose törtem fel oldalt, át akarom élni az élményt
maifosz üzenete…
mondom, hogy nem tudom...
rendszergarázda üzenete…
és ez így is van rendjén :)
hhhhhhhh üzenete…
akkor aki eléd dugta, attól kérd el .... asse tom hogy néz ki egy oldalfeltörés.
rendszergarázda üzenete…
Nem kell tudnia róla mindenkinek, ez egyszeri élmény, csak azoknak, akik megérdemlik a lehetőséget, hogy küzdjenek vele
h üzenete…
nem, nem. egy oldalfeltörés az közkincs.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo