ma villamossal mentem iskolába, hogy ne ázzak meg, és mindenképpen meggyógyuljak, csak a bérletem nem vittem magammal (nem vagyok hozzászokva, hogy nálam legyen), úgyhogy hazafelé ledobott az ellenőr a negyvenkilencesről (sosincs ellenőr, csak amikor én itthon felejtem a bérletem), amit viszont alapvetően nem bántam, mert a) rendes volt, meg is büntethetett volna, b) óriásit csavarogtam a Gellért-hegyen, hogy kiszellőztessem a buksimat. sikerült, meggyőztem magam, hogy ezek létezetlen problémák. csak egyetlen dologra szabad most koncentrálni.

Megjegyzések

.marci. üzenete…
mire? :)
b8horpet üzenete…
Mázlista, amikor engem elkapnak, mindig megvágnak. :P
erchegyia üzenete…
rendes volt, meg is büntethetett volna

El kéne olvasni az utazási szabályzatot.
rendszergarázda üzenete…
szerencsétlen hápé... :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo