megbosszulja ám a biciklim, hogy kint felejtettem a viharban, reggel például dupla zoknin keresztül véresre sebezte a sarkam a pedál foga, délután pedig ledobta a kis kerékről a láncot a feldúrt Kálvin tér közepén, miközben minden irányból jöttek a járművek, és beszorult a fogaskerék meg a nemtudommi közé, úgyhogy tolni sem tudtam, szóval egészen pánikba estem, és lepergett előttem az életem attól kezdve, hogy először mentem a kis piros háromkerekűvel (fixi!). diszkréten sírva fakadtam, otthagytam az építkezés közepén, és elszaladtam beíratni a finnugor ötösömet, hogy valami jó is történjen. aztán persze bementem a könyvtárba segítségért (köszi!), vettem gyönyörű epret nagyon olcsón a vásárcsarnokban, úgyhogy csudijó minden.
az életem többi részére meg úgy tekintek, mintha valaki másé lenne, és nagyon jókat szórakozom rajta. díszpáholyból.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo