a harmadikos (kilencéves) húgom a kiváló tanulmányi eredményéért egy Árpád népe című könyvet kapott, ami valamivel vastagabb és nehezebb, mint a Magyar Grammatika, ráadásul botrányosan csúnya a borítója. elhiszem, hogy nem túl magas a jutalomkönyvekre költhető keret, de azért lehetne szempont, hogy a gyerek elolvassa, amit kap, neadjisten örüljön neki. elvégre ez jutalom. (én kettőt nem olvastam el, az egyiket még általánosban kaptam, a másikat gimiben, de azt nem linkelem, mert nem tudom, ki választotta, és nem akarok senkit megbántani, egyébként is mindegy. viszont volt olyan, több is, aminek nagyon örültem.)

hol lehet a hiba?
a) a tanító nénit ez az egész egyáltalán nem érdekli - mondjon le.
b) a tanító nénit érdekli, de nem ismeri a gyereke(ke)t - három év után? mondjon le.
c) a tanító nénit érdekli, de nem ismeri a gyerekkönyveket - és tanító néni? mondjon le.
d) nem is a tanító néni választja a jutalomkönyvet, hanem van egy nagy kupac könyv, és sorban beleírják a neveket - mondjanak le.
e) nem tudom, nincs is hiba, ez megfelelő könyv egy kilencévesnek, ismerje csak meg a dicső nemzeti múltat, ha vastag, hát vastag, itt a nyár.
f) ?

update
oké, visszavontam, örül neki, mert "nézd, Zsófi, még sosem volt ilyen vastag könyvem!"

Megjegyzések

Noémi üzenete…
f) Kapott az iskola x db Árpád népét, amit szét kellett osztani...
rendszergarázda üzenete…
Húú, én kaptam olyan könyvet, ha minden igaz még Veszprémben, amit majdnem végigolvastam.
b8horpet üzenete…
Jajj, a kedvencem: Zríny Ilonán kaptam egy "Sivatagok" című könyvet. Soha nem olvastam végig, de mióta rájöttem, hogy PONTOSAN ugyanakkora, mint a laptopom, azóta gyakran használom alátétnek (most is :D).
feketesára üzenete…
Én Zrínyin Dinoszauruszokat kaptam. Szép vastag az is.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo