ma meg elkerekeztünk ndaviddal meg még egy fiúval (akinek nem tudom a nevét, de nagyon gyorsan tekert a narancssárga bringájával, és ismeri Rozit*) a cangiraboltba, hogy levásároljuk a vásárlási utalványt, amit a Dávid nyert a rólam készült CM-es képpel, amit mindkettőnk jó fej barátai és ismerősei szavaztak fel, utólag is köszi nekik.
és hát kaptam egy szupergyönyörű pólót meg bringás fülcsiket, köszikösziköszi! aztán még elbicóztunk a Kertembe kutyákról és csigabigókról beszélgetni, aztán meg itthon várt az otthoni zöldbabfőzelék tükörtojással, na kinek van jó dolga.
csak hát ez a két nap meg az éjszaka annyira durva volt fizikailag (én például sosem megyek ilyen gyorsan a biciklivel, ha egyedül vagyok, és akkor is megállok a piros lámpánál, ha nem jön semmi), hogy úgy érzem magam ebben a szolid 35 fokban, mint akit becsomagoltak egy nejlonzacskóba és legurítottak a lépcsőn. de a vidámságom és a munkakedvem töretlen.

*ez valami beszélgetés közben derült ki, az alábbi címszavakkal, hogy Rozi, táska, fixi, ami majdnem minden elemében egyértelmű.

Megjegyzések

ndavid42 üzenete…
A még egy fiú amúgy Krys volt, és ja, tud haladni, bár én is így szoktam tartani vele a tempót, csak most azért vissza(´bb) fogtam magam, h bevárjalak :)
És hát szívesen és csudajó nap volt :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo