ma tördeltem és mosogattam, aztán szerkesztettem és mosogattam, aztán filozófiát olvastam és mosogattam, aztán aludtam egy picit, és most megyek mosogatni megint. az életem rendkívül izgalmas. (egyébként a mosogatás nagyon jó a napi 18 óra billentyűzetpüfölésben tönkrement kézízületeknek. de azért remélem, hogy Svájcországban lesz mosogatógép.)

(a srácok kedd óta egyedül vannak itthon, úgyhogy amikor tegnap hazajöttem, már alig lehetett átmenni a konyhán, és egy kiskanállal kellett megkennem a kalácsot magamnak vacsorára.)

Megjegyzések

rendszergarázda üzenete…
Ugyan, a mosogatás még egész elviselhető. Van annál sokkal rosszabb is. Na jó, amikor a legalább egy hete használt tányérat akarod megszabadítani az ételmaradéktól, az tényleg nem a legjobb.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo