4

most már azt írjuk a levelek végére, hogy Bis Bald - egyébként képtelen vagyok rendesen megszervezni-tervezni ezt a néhány napot, csak csapódok ide-oda. az egyetlen, ami biztos: szombat 19:05, Bp. Keleti. (szembesültem a klasszikus problémával: ha csak egyetlen könyvet vihetnél magaddal egy lakatlan szigetre...?)

Megjegyzések

h üzenete…
a bibliát vidd
Julcsi üzenete…
Nem rossz ötlet.
Nálam most az ez egy könyv a lakatlan szigetre az Üvöltő szelek lenne. Vagy a HP-sorozat. :D Vagy a Narnia-sorozat. :D De az Üvöltő szelek az örök kedvencem, akármilyen rongyosra is olvastam már.
rendszergarázda üzenete…
Amir D. Aczel: God's Equation

Ez az a könyv, amit vmi versenyre kaptam, és egész sokat olvastam, általában sok utazásom alatt. De vhogy mostanában már nem.
Outlier üzenete…
+1 biblia. Zsebkiadasban kelloen kompakt, megis irgalmatlan terjedelmu mu. Az Oszovetseg raadasul meg mozgalmas is.
Névtelen üzenete…
twilight, egyértelmű :D
maifosz üzenete…
de a biblia fent van a neten, ha mindenképpen szükségem van rá, ott megtalálom.
rendszergarázda üzenete…
Ez azért elég sok könyvről elmondható, csak jó helyen kell keresni

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo