ez a blog nem jó, azért nem jó, mert most én nem vagyok jó. ha le kellene rajzolnom, hogy milyennek látom magam, nem tudnám, és nem csak azért, mert a kézügyességem megakadt valami ötéveskori szinten. mindenesetre most azt látom, hogy a csigablog egészen szétesett, én nem szeretek itt lenni, így nem várhatom el, hogy más viszont szeressen.
azt hiszem, tiszta lappal kezdek hamarosan valahol máshol. amikor legalább azzal tisztába jöttem, milyen szeretnék lenni (mások előtt, meg magam előtt), szólok róla, hogy aki akar, megtaláljon.

Megjegyzések

Kurucz István üzenete…
Szerintem adj neki egy kis időt, nem kell erőltetni semmit sem, de bezárogatni sem.
A világ változik, a blogod is, te is, alakul ez még, amúgy meg: http://napfenyize.freeblog.hu/archives/2006/01/23/1200172/
Outlier üzenete…
Ez elofordul. Csak egy tanacs: semmikep ne torold ezt a blogot, kesobb megbannad. Tapasztalat.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo