huszonegy

na, kezdődik. idén először mentem le úgy órára, hogy előtte legfeljebb öt perccel ébredtem csak fel. még mindig úgy érzem magam, mint akit fejbe vágtak a Gyurgyák-féle Szerzők és szerkesztők kézikönyvével, ami viszont egyébként zseniális, nem is tudom, hogyan élhettem eddig nélküle.

viszont csodálatos ez a szerda, szeretem a szerdát, csupa buksimegmozgatós órám van, úgyhogy szinte azóta is azon gondolkodom, hogy vajon létezik-e a Miri–Zsófi-féle ciklikus spirál az irodalomtudományban. ráadásul végig sütött a nap, és ettem marcipános tortát.

gyorsan visszaolvastam a blogom, hogy szoktam-e szülinapom alkalmával valami borzasztóan nyálas önreflexív izét írni. szerencsére nem, mert akkor törölnöm kellene visszafelé az egészet. nagyon nehéz kérdésnek érzem, hogy hány évre visszamenőleg vállalható az ember önmaga előtt, de ez még talán éppen elmegy.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
a kanonizációs polémia teljesen kiverte ma a fejemből, de még nem késő, úgyhogy boldog szülinapot!!!!!!!!!!!
ZM üzenete…
C днём рождения!
lbea üzenete…
Isten éltessen!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo