jaj, ez egy közepesen rosszul sikerült projekt már megint. minden tökjól ment reggel nyolcig (pl. megírtam egy beadandót, és betördeltem InDesignban), amikor feljöttem a szobámba, hogy átöltözzek, és elinduljak iskolába. a következő emlékem, hogy két óra múlva arról beszélgetek a szobatársammal (aki egyébként most  mindent megtett, hogy felkeltsen, de nem sikerült neki), hogy ezt mindenesetre elrontottam, mert erre a szemináriumra sem mentem be. mindegy, ma iszonyú korán fogok lefeküdni, és akkor egy ideig nem kell a rendkívül izgalmas alvási szokásaimról olvasnotok.

egyébként a kudarc nem tör le, még mindig azt gondolom, hogy ez egy jó ötlet volt, csak a megvalósításba csúszott egy kis hiba, így nem értem el vele azt a célt, amelyre kitaláltatott: hogy bejárjak az óráimra.

Megjegyzések

ndavid42 üzenete…
Engem most a fél6-os lefekvésem után fél7kor, ha nem is könnyen, de sikerült felkelteniük. Szóval azóta egy óra alvással nézek ki a fejemből, időnként bekábulok pár másodpercre, de legalább este nem lesz gond az alvással :) (sőt, sztem az egész utat végigalszom délutántól)
Régebben jobban ment a virrasztás, lehet, h már vénülök...
Chevalier Mal Fet üzenete…
Nem gyakran mondom ezt, ezért nem állom meg: csak nem volt igazam? :P
maifosz üzenete…
Dávid: nem tudom, hogy sikerülhetett felkelteniük :) engem nem tudott felkelteni a szobatársam fél óra alvás után, ezért inkább hagyott, és így két órát aludtam, most meg bekávézva pörgök, mint a bolondgomba.

CMF: well. :)
Névtelen üzenete…
Bocs, hogy beleszólok, de az is jó ötlet ha átalszol egy napot másnapig :) :D

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo