még sosem izgultam ennyire választáson. de Tétényi Éva toronymagasan megnyerte, éljen-éljen a demokrácia, éljen-éljen Esztergom, éljen-éljen Tétényi Éva. elképesztően kíváncsi vagyok, mennyi energiája megy el (mennyit szán) a város restaurációjára, és milyen esetekben mondja azt, hogy oké, elszúrták, de maradjon. (azért én nagyon-nagyon-nagyon szeretném, ha újra létezne Szent István Gimnázium, elvégre mégis ott érettségiztem, meg minden, de iskolákat nem lehet csak úgy megszüntetni, újraalakítani, megszüntetni, újraalakítani, attól függően, hogy ki a polgármester.) na meg ne felejtsük el, hogy MT bent marad a testületben. 
legközelebb már örömmel megyek haza.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
pesten is van szent istván gimi.
amúgy.
:)
maifosz üzenete…
jó-jó, de engem azért az érzelmi szálak egy másikhoz kötnek. :)
matteo üzenete…
Azért az elég jó érzés, hogy valaki nyerhet függetlenként; és hogy nem csak a párt számít (nyilván Esztergom elsöprő többsége amúgy hétköznapi Fidesz-szavazó, ötletszerű templombajáró :)).

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo