azt hiszem, mégis megint a kedves blogolvasókhoz kell fordulnom (és remélem, hogy a blog varázslat-funkciója nem kapcsol ki a két ünnep között, vagy nem használtam még el, vagy ilyesmi): ki tud Budapesten megbízható* laptopszervizt? (remélem, hogy csak az adaptert kell kicserélni, de ezt nem tudom ellenőrizni, mert egyik közeli ismerősömnek sincs olyan laptopja, aminek az adapterére az lenne írva, hogy 20V 20A.) mivel nem találtam meg a garancialevelet, nem viszem a szakszervizbe (az amúgy is nyolc kilométerre van, annyit meg nem akarok biciklizni).

* nem kérnek tízezret azért, hogy egyáltalán bevigyem a gépet hozzájuk, és letegyem az asztalra, ha mégis van valami baja, nem szedik nagyon szét, és nem tudom. van valami elképzelésem az ideális laptopszervizről, de úgy állok kicsit hozzá, mintha a szerelők fogorvosok vagy fodrászok (vagy nyomtatni nem tudó amerikai fiúk) lennének.

Megjegyzések

ndavid42 üzenete…
Laptopinfósok elvileg jók, és megbízhatóak is (nekem is őket ajánlották, sőt, az első notim tőlük lett szerezve). A baj csak csupán mindössze annyi, h január 17-ig zárva vannak, az meg még három hét...
rozi üzenete…
én javaslom, hogy első körben tekerj el egy bármilyen laptopboltba, és kérd meg, hogy lehetne-e rádugni egy adapterre, mert... (mondjuk a batrókon van is egy qwerty bolt ott a gellérthez közelebbi részén, és nekik még mindenféle MSI-jük is szokott lenni) szóval szerintem ha kicsit is jófejek, akkor legalább gyosan kiderül, hogy elég-e az új adapter, vagy nem
rozi üzenete…
én javaslom, hogy első körben tekerj el egy bármilyen laptopboltba, és kérd meg, hogy lehetne-e rádugni egy adapterre, mert... (mondjuk a batrókon van is egy qwerty bolt ott a gellérthez közelebbi részén, és nekik még mindenféle MSI-jük is szokott lenni) szóval szerintem ha kicsit is jófejek, akkor legalább gyosan kiderül, hogy elég-e az új adapter, vagy nem
ZM üzenete…
Off.
Bár nem a külleméért olvasom a blogod, de ezt a minimál minimálját nem szeretem. Már bocsánat. Ráadásul kicsik a betűk, a fekete hátterű dátum meg kiüti a szemem. Se égboltsapkájú, se csiga... :(
maifosz üzenete…
ndavid: addig nem bírtam volna ki :)

Rozi: köszi, ott voltam, és meg is javították, csudajó :)

ZM: tudom, hogy nem nagyon számít, mert én nem igazán nézegetem, de nekem tetszik. a szükséges módosításokat mindenesetre elvégeztem, így talán már jobb. (ahogy ismerem magam, úgyis csak két hétig marad.)
ZM üzenete…
Ühü :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo