ez már mindennek a legalja. egészen abszurd időpontokban alszom (pl. reggel öttől kettőig), magamtól csillogósra takarítottam a szobát (határozottan ideje volt már), empirikus úton keresem a mosógépen a nem kímélő funkciót (alapvetően az én dolgom lenne új használati útmutatót keríteni hozzá, úgyhogy most szidom magam a lustaságomért), és a Mikulással chatelek angolul.

Megjegyzések

feketesára üzenete…
hát a mikulásos valóban közelíti a legalját. (hol lehet vele csetelni? hadd énis-énis!)
maifosz üzenete…
Sajnos vele nem volt olyan jó, de azért itt van: http://www.alicebot.org/Santa/

Én szeretem ezeket a gyakorlórobotokat, nem vagyok zavarban, ha velük kell beszélgetni. (http://lingwing.blog.hu/2010/12/04/chatelj_a_mikulassal_1)
amygdala üzenete…
én is így alszom. nem tudom, h miért. meg igazából nem is jó, tekintve, h mindig lenne órám...utána pedig mindig állhatok az önkiszolgáló fénymásoló előtt, sóhajtozva, h tessék, ez az elalvás 15+15+15+15+15 ft-ba került...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo