hétfőn fél tíz előtt nincs élet a BTK-n, és ez egészen elkeserített engem, aki tegnap délután óta pörgök valami elképesztő mennyiségű fekete teával (de kávé nélkül). bementem leadni az elkészült dolgozataimat, mert amíg nálam voltak, időnként a jól végzett munka feletti örömmel nézegettem őket, ami sajnos nem túl effektív hozzáállás, de egyáltalán nem sikerült. semmit sem sikerült fél tízig, csak csellengtem a campuson. így fél tízkor egészen elkeseredve elindultam az Osirisbe megvenni a Helyesírást, amit már olyan régóta meg kellett volna. útközben találkoztam Macsekkal ("de Macsek, itt nem történik semmi, de egyáltalán semmi!"), aztán találtam egy csomó pénzt a járdán, és ennek hatására feljogosítva éreztem magam arra, hogy a könyvesház csodálatos karácsonyi leárazásán beszerezzem a régóta hőn áhított tipográfiai kézikönyvet is. (meg még sok minden mást.) aztán leadtam a leadandókat, szereztem egy csomó csokit, telefonáltam a Pongráccal, és állítólag még ma kapok szerkis tiszteletpéldányokat (nem adok senkinek semmit, amíg nem kapok vissza mindent, amit kölcsönadtam), csodálatos ez a hétfő, neki is ülök a többi dolgozatomnak.

Megjegyzések

ndavid42 üzenete…
Osirises helyesírás, woohoo! (ha nem lenne itt az asztalomon, most irigykednék), tipográfiás könyv, duplán woohoo! (melyik egyébként? ha nem az, ami nekem van, akkor megint irigykedem :D)
maifosz üzenete…
virágvölgyi: a tipográfia mestersége
neked mi van?

(irigykedhetsz, mindkettő féláron volt :P)
ndavid42 üzenete…
Áhhá, nekem is ez a Virágvölgyi könyv van meg :D
Macsek üzenete…
Macsek megjelent és a történések megállíthatatatlanul beindultak. Kár hogy a hülye macsek mostanában mindig elalussza a korareggeli óráit...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo