az a nagy helyzet, hogy nem lesz belőlem semmi, mert semmiben sem mélyedek el eléggé. közben meg körülöttem mindenki három szakot csinál kilenc minorral, beszél tizenöt nyelvet, és pontosan tudja, mit akar. én meg nem. (csak azt, hogy ezeket az elméleti vackokat, mint pl. JA névmágiája, egyszerűen halálosan unom. a gondolatára is összerándul a gyomrom.)

de nem, most nincs nyafi. csak a hétfői vizsgám után találhatom ki az életem. (mondjuk szerintem hazamegyek hozzá, anyu, főzz légyszi valami finomat vacsorára, köszi.)

(két éve bánom, hogy nem csináltam német emeltet. jaj.)

Megjegyzések

h üzenete…
még csinálhacc
Kurucz István üzenete…
Én nem lennék biztos abban, hogy nekik jobb, könnyebb, vagy hogy boldogabbak. :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo