gondolkodtam, hogy nyitok egy olyan blogot, ahol "ma..." kezdetű egymondatosok lesznek, de talán inkább mégsem. ma voltam tüntetni a sajtószabadságért, barátságos volt. (szerencsére.)

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
szegény, megtévesztett gyermek... :(
maifosz üzenete…
bizonyára így van. amikor végigolvastam a már elfogadott törvényt, akkor is nagyon elveszettnek és megtévesztettnek éreztem magam. borzalmas ez a média, miket le nem mernek írni! akár még az igazat is, szörnyű.
Noémi üzenete…
a ma... kezdetű egymondatos blogot nem naplónak hívják? :)
Névtelen üzenete…
elolvasni valamit és megérteni az két különböző dolog. a média soha nem írja le a teljes igazságot.

(azzal hogy elolvastad a törvényt, megtetted az első lépést afelé, hogy az index.hu nélkül is véleményt tudj alkotni.)
maifosz üzenete…
szerintem tettem már néhány lépést efelé.
viszont nem szeretnék erről itt vitát nyitni, ha névtelennek írok, a szürke kis avatar miatt mindig úgy érzem, mintha a levegőbe beszélnék. ez a blog amúgy is 99%-ban politikamentes, és ezt az irányt/arányt igyekszem is tartani.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo