ma meglepetésszerűen mentem el filmet nézni a Műcsarnokba (valószínűleg aludtam, amikor a fiú, akivel járok, megkérdezte, hogy elmegyek-e vele, úgyhogy nem nagyon tudtam, mi lesz, a szelektív hallásom csak az időpontot meg a helyet jegyezte meg), és kicsit húztam is a szám előtte, hogy néma film, meg borzasztóan hosszú,  biztos unalmas lesz, erre meg a Metropolis az utóbbi évek legmeghatározóbb filmélménye a számomra (legalábbis még így frissen biztosan). zseniális. ráadásul egyértelmű, mennyire hatott a Szárnyas fejvadászra, ami meg véletlenül a gyerekkorom legmeghatározóbb filmélménye. (és azóta is benne van a top10-ben.)

(ha valakinek ez a rendkívül bőbeszédű és kidolgozott ismertető felkeltette az érdeklődését: a legfrissebben felújított változatot keressétek, ebből csak két jelenet hiányzik.)

Megjegyzések

feketesára üzenete…
ó, a Metropolis. azóta várólistás, amióta a magyartanárom középiskolában beszélt róla.
ndavid42 üzenete…
Dettó, a Metropolis listán van már nálam is jó ideje, csak a megnézésig nem jutottam el...
A Blade Runner viszont meglepetés volt, nem mertem volna fogadni rá, h éppen egy ilyen, tényleg alap sci-fi legyen a gyerekkori legmeghatározóbb filmed :) Rég láttam amúgy, újra kéne nézni, pláne ha már egyszer itt rohad a gépen vagy egy hónapja HD-ben...
Névtelen üzenete…
http://www.imdb.com/title/tt0293416/
maifosz üzenete…
aham, Macsek mondta már, hogy van ilyen címen anime, érdekes lehet, állítólag nagyon jó.
Névtelen üzenete…
kölcsönadom vhs-en, ha gondolod :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo