ó, értékelheten dolgokat csinálok, most például nem mertem megvárni, amíg kiderül a mai vizsga eredménye, ezért inkább ma elmentem vásárolni (úgy terveztem, hogy csak akkor megyek, ha ötöst kapok), és vettem egy ruhát, ami borzasztóan drága volt, semmihez sem tudom  felvenni, viszont azt hiszem, elég jól áll. (de ha nem is, akkor is nagyon jól néz ki.) most gyorsan összeadom, mennyit költöttem szeptember óta ruhára (és hány ruhadarabot tettem tönkre), aztán hát, nem is tudom, elkezdek dolgozni, vagy felhívom az anyukámat, vagy mindkettő.

(mondjuk valamennyire javítja talán a helyzetet, hogy a szobatársam ilyesmi ruhákat szokott hordani [mármint ő legalább szokott egyberuhát hordani], és még mindig nem fagyott meg, pedig tél van, szóval talán beavat a trükkbe, hogy ha eltelik a lélektanilag szükséges idő, mit vegyek még mellé, hogy hordani is tudjam.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo