44 kredit, kattra megnő. (ó, zseniális vagyok, a háttérszínt akartam csak áttetszővé állítani. na mindegy, így is jó.) a legtöbb szeminárium vagy látogatásköteles előadás, és csupa jó tanárnál vettem fel órát, várom a félévet.

update
azóta felvettem még egy logika szemináriumot, annyira tetszik a Gödel, Escher, Bach, úgyhogy már 47. még jó, hogy nem tart már sokáig a nap, reggel 42 kredittel indultam.

Megjegyzések

mosolytó üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
mosolytó üzenete…
Szép. Hajrá hozzájuk! Némelyik a cím alapján nagyon jónak ígérkezik. :)
Nekem csak 14 tárgyam van és 32 kreditem, de most ezt gyilkosabbnak tartom, mint az előző 38 kredites félévet...
maifosz üzenete…
hű, akkor azok vad órák lehetnek!
feketesára üzenete…
"Mai magyar művészet (irodalom, színház)"-at csináltam tavaly, azt szerettem. (Igazából csak részterülettel foglalkoztunk: alternatív színház) Kíváncsi vagyok, idén mi lesz. :) Egyébként elég érdekesen néz ki, csak azért nem fogadnám el sajátomnak, mert nagyon sok. Hajrá.:)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo