arra ébredtem, hogy nyávog a macska (legalább 8 éve egy cica sem jöhetett be a lakásba, de a Krampinak eltört a lába, és akkor beszokott), gondoltam, felkelek gyorsan és kiengedem, és annyira gyorsan keltem, hogy öt perc múlva a folyosópadlóról próbált felnyalni a macskusz, körülöttem pedig rengeteg dolog volt a földön, amiket lesöpörtem mindenhonnan, ahol próbáltam megkapaszkodni. most úgy érzem, hogy au. (mondjuk ez nem tántorít el, borzasztóan szeretnék macskát. csíkosat vagy vöröset. meg madarakat meg egy degut. na jó, a madarak hangosak, és nagyon szomorú dolog őket kalitkában tartani, úgyhogy madarakat talán nem.)

Megjegyzések

Rendszergarázda üzenete…
Otthon a papagáj napközben általában a kalitkáján kívül van szabadon, csak néha megy vissza a kalitkájába, pl. enni.
maifosz üzenete…
Na de nem kakilja össze a lakást? o.O
Rendszergarázda üzenete…
annyira nem. Nem nehéz takarítani utána és megvannak a megszokott helyei, hogy hova szállhat le, máshova meg nem piszkít.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo