két nap alatt három film, ma például a kisebbik öcsémet vittem félévzáró mozizásra. mondjuk kár, hogy egyáltalán nem beszéltünk közben, pl. kértem, hogy mesélje el, hogy mit csinált ma, erre azt mondta, hogy ugyanazt, amit az elmúlt nyolc évben, és az élete végéig fog, reggel felkelt, azóta unatkozik. úgyhogy kínomban folyamatosan beszéltem. viszont a film elég jó volt, még az öcsémnek is tetszett, mármint nem kell semmi nagy dologra gondolni, szerelmes-verekedős rágógumi (Scott Pilgrim vs. the world). mondjuk kicsit megpörgette az emlékeimet, elkezdtem számolgatni, összejönne-e a Hét Gonosz Ex, meg hogy én is ennyire idegesítő voltam-e, amikor gimisként egyetemistával jártam. bár ha csak feleennyire, már az is sok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo