napról napra kétségbeejt a bevásárlás lehetetlensége. igyekszem a lehető legkörnyezettudatosabb lenni, ami alapvetően három tényezőből áll: minél kevesebb csomagolóanyag, minél több Magyarországon előállított termék és lehetőleg biocuccok (ahhoz nem kínozzák az állatokat). a fontossági sorrend is ez: a bio tejtermékek legnagyobb részt Ausztriából, Svájcból jönnek, úgyhogy hátrább vannak a listán. ezt nyilván nem lehet teljesen következetesen csinálni, nem várom el, hogy a banán vagy a kávé származási helye is Mo. legyen, de a tejtermékeknél, honos gyümölcsnél, papírárunál szigorú vagyok - képes vagyok az összes fajta joghurtot végignézni, hátha valamelyikre rá van írva a gyártási helye. de ma nem találtam olyat, úgyhogy nem vettem. (mondjuk ügyetlen is vagyok, nagyon nehezen szoktam megtalálni a dolgokat a boltban.)

amúgy feladtam a jelentkezési lapom, elte szociológiát írtam első helyre. ha rossz lesz, legfeljebb ott hagyom fél év után.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo