azt tanultuk tárgyalástechnikán, hogy ha az ember szeretne kicsit kinyújtózni tárgyalás előtt, de már nincs lehetőség kimenni a teremből, nyugodtan ejtse el a tollát, azért szépen, kényelmesen le lehet hajolni, és kinyújtani a vállat, a derekat. ez az ötlet nekem, hátfájósnak csodálatosnak tűnt (néha igazán szeretném megérinteni a parkettát órára várakozás közben a folyosón), úgyhogy ki is próbáltam a Fészekben, de valahogy sosem tudtam csak úgy leejteni a tollam, mindig úgy nézett ki, mintha dobnám, másrészt viszont miközben a tollam dobáltam, állandóan leejtettem a kulcsom, ami viszont borzasztóan hangosan esett. majd itthon begyakorlom. (és a szövegtan helyett mellett kivettem egy könyvet, aminek az a címe, hogy Lila Kühe leben länger, csak mert ilyen vad címe és borítója van. jaj.) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo