ma felhívtam hét színházat, hogy kölcsön tudnak-e adni egy olyan parókát, amiben lehet Liszt Ferencet imitálni (a kicsik nem tudtak, a nagyok nem akartak), aztán egy partikellékboltban vettem lemosható, sötétben világító, fehér hajfestéket (a forgatásról sajnos pont lemaradtam, mert haza kellett ugranom hajszárítóért), este meg végigültem egy lassan már szokásosnak mondható, háromórás közgyűlést. órákon is voltam amúgy.

Megjegyzések

feketesára üzenete…
nálunk múlt héten a karmester az egyik zenekarban megkérdezte, hogy ki tudna kábé 20 darab olyan parókát szerezni, mert hogy a fellépésünkön mindenkire szeretne egyet ráadni, és még gyertyfény is lenne. remélem a tűzoltóság nincs messze...
SportyGirl üzenete…
Szia. Bocsi, megkérdezhetem, hogy hol vetted, és mennyibe került? :) Előre is köszi!
maifosz üzenete…
Hmmm, a Mamutban (I) van egy bulikellékbolt, és ott. Már nem emlékszem, mennyibe került, meg felosztottuk a költségeket egymás között, de úgy rémlik, nem volt elviselhetetlenül drága (max. 2500).

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo