ma tartottam egy kiselőadást, ahol véletlenül ez volt kivetítve percekig, picit zavarba is jöttem, hogy vajon ilyen erős valóságra reflektálást szabad-e. (pedig nem is volt internet a teremben lévő gépen, úgyhogy véletlenszerűen pendrivire mentettem öt blogot az óra elején.) amúgy egyoldalnyi handoutot írtam, de a lap háromnegyedéig jutottunk csak el másfél óra alatt. többeket megrázott, hogy haletetést is lehet tenni az oldalsávba. (ez mondjuk nem valószínű, hogy releváns szövegtani szempontból.) vagy hogy valakinek a magyartanára is blogolhat. (valószínűleg ez sem.) ha mindenki őszinte volt, én voltam az egyetlen a teremben, aki blogol, de ezt azért hiszi a piszi. ez a magyar szak, tele kell lennie exhibicionista grafománokkal.

Megjegyzések

ZM üzenete…
"... hogy valakinek a magyartanára is blogolhat."

S ráadásul a tanítványaitól tanulta.
Macsek üzenete…
Még enm is hallottalak referálni :(
maifosz üzenete…
ZM: szerintem igazából nem is hitték el, nagyon sokan mondták, hogy a blogokról az egyetemen hallottak először. muszáj volt felhoznom példának, hogy megcáfoljam a "milyen csoportok írnak személyes blogokat" sztereotípiáit.

Macs: ez nem volt igazi referálás. majd egyszer :) én sem hallottalak még téged, igaz.
Nap üzenete…
megtisztel.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo