ma beengedtem egy asztalost a lakásomba, aztán meg kellett győznöm, hogy nincs szükségem azokra a dolgokra, amiket ide akar építeni. (amúgy szükségem pont lenne, de azért lássuk be, az új konyhaszekrény éppen nem prioritás, azt majd csináltat ide az a tesóm, aki utánam fog itt lakni. vagy majd meglátjuk.) amúgy voltam a nagymamámnál (most már nincs kifogás, nagyon közel költöztem hozzá), megtudtam, miért Kék Golyó utca a Kék Golyó utca, és néha boldoggá tesz, néha pedig elszomorít, hogy mennyire meghatározza az életemet a XII. kerület. (vicces, milyen kiváló érzékkel barátkoztam össze az egyetemen is olyanokkal, akik hegyvidékiek, anélkül hogy tudtam volna. amikor pedig igazából olyan mindegy, hogy ki hol lakik.)

Megjegyzések

feketesára üzenete…
Lehet lájkolni a facebookon is a kerületet. Tévesen emlékszem, ha szerintem a Kék Golyó utcát egy jó ideig Kékgolyó utcának hívták? Mert én úgy emlékszem az utcatáblára kölyökkoromból.
erchegyia üzenete…
Ha már szóbahoztad, akkor írd le, hogy miért :)
maifosz üzenete…
mert a sarkon állt a Kék Golyó nevű fogadó, és a Kék Golyó meg a földet szimbolizálja.
Névtelen üzenete…
"hegyvidékiek, anélkül, hogy"
N

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo