mindkét zéhám, amit múlt kedden írtam, négyes fölé (!) lett, ez nagyon frusztráló, lehetett volna úgy is, hogy 5-3, elosztva a között a tárgy között, amelyik érdekel és szeretem, és a között, amelyikre ez nem igaz. amúgy ma is írtam egy zéhát, bent voltam két szemináriumon meg egy szuper előadáson, idegeneket kérdeztünk a Kálvinon kamerával a kezünkben az atomenergiáról (közepesen sikeres), aztán dolgoztunk az Első Pesti Egyetemi Rádió stúdiójában (izgalmas), ennek hatására vettem egy doboz epret (ehetetlen, még nincs szezonja igazából). a rádió viszont a félévben érdekelni kezdett, kár, hogy olyan hangom van, mint egy ötévesnek. nem baj, a műsor-előállítás nagyon sok fázisból áll. (kár, hogy a hagyományos rádiózásnak nem valószínű, hogy van jövője.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo