2 zh kész, de a Masninak olyan hangja van, mint egy űrrepülőnek, így elég nehéz dolgozni. (el akartam rohanni vele a szerelőhöz, miután az egyik tanár kikapcsoltatta szemináriumon, de aztán rájöttem, hogy amíg be nem tölt a windows, kellemesen dorombol, úgyhogy lehet, hogy előbb megnézem a szoftveres izéket is. úgyis van vagy 120 elveszett gigám már megint. kezdődik a "ki tud pendriviről telepíteni" meg a "ki tud kölcsönadni egy hordozható CD-meghajtót" korszak.) most még egy logika szeminárium (kiderül, hogy kell-e mennem javítani, valószínűleg igen), aztán német, aztán megyek haza elájulni aludni.

Megjegyzések

ndavid42 üzenete…
120 GB eltűnt? :O Nem szokott az csak úgy eltűnni, legalábbis nagy bajok vannak, ha mégis... (Mindenesetre, ha esetleg adatmentés kéne, van éppen fél TB szabad helyem még.)
A traktorhangú hűtő amúgy ismerős sajnos nekem is, csapágyas a venti az enyémbe is... igaz, az egy 8 éves noti mondjuk :D
maifosz üzenete…
nem annyira rejtélyes, azon volt az ubuntu, és amikor felraktam a win 7-eet, szőrén-szálán eltűnt.
ndavid42 üzenete…
Jahogyúgy, akkor nem szóltam, az akkor csak az ext3/4 partíció miatt van, azt alapból persze, h nem látja a win. Bár előhozható, sőt, írható-olvasható is, ha éppen az kéne...
erchegyia üzenete…
hát arra az írásra/olvasásra én nem tennék nagy összeget. (fontos adatot meg pláne nem)
EXT3-t leginkább csak formázni lehet win alól xD
ndavid42 üzenete…
Áugyan, használtam anno ubuntu/winxp oprendszerekkel a notim, össze vissza másolgattam win alól is az ext3-ra/ról, meg linux alól is az ntfs-re/ről, egyszer nem volt semmiféle adatvesztésem, pedig sok gb mozgott. Vagy csak szerencsém volt? :)
Ext4-ről mondjuk nem tudok nyilatkozni, nem használtam még, szóval ott megértem, ha esetleg már nem ilyen egyszerű a dolog...
Kurucz István üzenete…
Bár nem javaslom, de azért itt van ez:
http://ubuntu-alapok.hu/leirasok/hasznos/ext4-particiok-olvasasa-windows-bol/

De egyszerűbb egy Linux telepítőről elindítani a gépet, majd helyreállítani a GRUB-ot, amit a Windows telepítő kiütött.

Ha régebbi a GRUB-od (pl. egy évnél régebben van rajta a Linux), akkor segíthet ez:
http://sugo.ubuntu.hu/community-doc/intrepid/main/basic/faq.html#grub-jratelep-t-se

Ha pedig újabb, akkor segít ez:
http://ubuntu.hu/node/12132

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo