hamarosan az országban mindenki rájön, hogy esztergomi. (íme, ez az én városom.) egyébként ez a nap a tanulásé volt, a holnapi nap is a tanulásé lesz. viszont elkezdtem a bodzaszörpöt, már a második lépést elrontottam, de azért még reménykedek.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Ma eszembe jutottál Mafi. Elolvastam néhány versedet, beleolvasgattam a blogodba...

Örültem neked...:-)

Cusi
maifosz üzenete…
Ó, örülök neked, néha gondolok arra, hogy mi lehet veled. :)
erchegyia üzenete…
http://levaitanya.blog.hu/2011/05/29/bodzaszorp_8?
ndavid42 üzenete…
"Azaz a 12 liter sima vízzel felforralt 12 kg mézet." - őő, wait, what? o.O nem is a mennyiség (az a 12kg is wtf persze), de mézet forralni? :S
(ha elírás, akkor nem szóltam, csak így elég fura :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo